Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған (қамқорлықтағы) балалар және ата-аналармен жүргізілетін әлеуметтік педагогтың жұмыс ЖОСПАРЫ
Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған (қамқорлықтағы) балалар және ата-аналармен жүргізілетін әлеуметтік педагогтың жұмыс
ЖОСПАРЫ
/2025-2026 оқу жылы/
№ | Өтілетін іс-шараның мазмұны | Өтілу мерзімі | Өтілу күні | Жауапты |
1 | Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар туралы қамқоршылардың есесбі және үй-тұрмыс жағдайлары актілер толтырып, қорғаншы кеңесіне өткізу. | Қыркүйек-Қазан | Жинақтау | Әлеуметтік педагог |
2 | Балалармен әңгімелесу, қамқоршының жанұясымен қарым-қатынасын анықтау | Қараша | Сауалнама | Әлеуметтік педагог |
3 | «Қамқорлық» акциясын өткізу | Желтоқсан-Қаңтар | Ұйымдастыру | ДҚТІЖО, әлеуметтік педагог, тәлімгер, сынып жетекшілер |
4 | Мектепішілік іс-шараларға қатыстыру | Жыл бойы | Ұйымдастыру | ДҚТІЖО, әлеуметтік педагог, тәлімгер, сынып жетекшілер |
5 | Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау (қорғаншы және қамқоршымен) | Наурыз | Кездесу | Әлеуметтік педагог, психолог |
6 | Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар және жүргізілген жұмыстардың есебі | Мамыр | Есеп беру | Әлеуметтік педагог |
7 | Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар қамқоршыларынынң есебі және үй-тұрмыс жағдайлары қорытынды актілерін толтырып, қорғаншы кеңесіне мәлімет өткізу. | Мамыр | Мәлімет өткізу | Әлеуметтік педагог |